tisdag 8 november 2011

VOLVO v.70

Idag så började dagen bäst.. lyssnade på chrilles musik i bussen!!!! :D Hade skola, och sedan tog jag bussen hem, dock somnade jag i bussen och åkte ända in till vännäs innan jag vaknade.. som tur var så var kristoffer i vännäs och var snäll och skjussade hem mig i hans otroligt snygga och frääna volvo v,70 tror ja de va :P Sedan tog jag en snabb fil&fling tallrik innan jag red både Ulla och Hurran, och dessutom hjälpte krille mig i stallet, hjälpte mig ta in kvälls hästarna osv. TACK SÅ MYCKET!! :) Nu har jag precis kommit in från hästarna och nu ska jag ta mig en tallrik fil och flingor sedan gå upp på rummet och lägga mig och sova.. hare gött allesammans! kramkramJW

Ulla: Red runt byn 4 varv och hon fick jobba med bakdelen, och hennes ryggmuskler.
Ska börja ta denna tur ett varv varje gång innan jag börjar hennes ridpass för dagen så vida det inte är "vilodag" om hon har ngn den veckan.
Hurran: Fick ett ordentligt ridpass i ridhuset, gymnastikhoppade på volt + mycket dressyr arbete med Hurran och vi har börjat hitta en OTROLIG bra takt!!!!! och det känndes underbart bra.. Är såååå glad att det har börjat gå så bra!!

Fina hurran..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar