måndag 7 november 2011

MÅR DÅLIGT

Nu blir det att sova, åkte hem från skolan för mår inte bra, ont i huvudet och börjar kallsvettas så går och lägger mig nu! Ingen ridning idag, båda vilar, skulle egentligen vara träning för Mia idag men även hon smsade och sa att hon inte mådde bra. Så vi hörs imorn!
Hädan efter blir det att skriva detta varje dag för att få mera speciella saker att skriva om
Jag börjar imorgon så håll koll..

Dag 1 - En bild + fem sanningar om mig
Dag 2 - Min bästa vän
Dag 3 - Någon som alltid gör mig glad
Dag 4 - Min närmaste killkompis
Dag 5 - En person so jag inte kan leva utan
Dag 6 - Beroende av..?
Dag 7 - Fobier
Dag 8 - Min första kärlek
Dag 9 - En person som alltid ställer upp för mig
Dag 10 - Någon som jag är glad över att ha i mitt liv
Dag 11 - I min handväska..
Dag 12 - I mitt rum..
Dag 13 - Vad hade jag på mig idag?..
Dag 14 - Senaste gången jag grät och varför..
Dag 15 - Min senaste kyss
Dag 16 - Mitt favoritminne
Dag 17 - Någon som du saknar
Dag 18 - Något jag ångra
Dag 19 - Den här sommaren
Dag 20 - Någon som du litar på
Dag 21 - En förändring i mitt liv
Dag 22 - Min garderob
Dag 23 -En person som alltid finns i dina tankar..
Dag 24 - Mina rädslor
Dag 25 - Det här lever jag för

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar