fredag 25 november 2011

Nu sitter jag här i sängen och jaa.. gör ingenting på en fredags kväll.. pratar med Niclas på msn snäll som han är! och Henke ringde mig nyss lite små lullig hahaha. Ikväll har jag städat rummet, och ridit Hurran och longerat Tornado! Gick bara bra faktiskt, Tornado var så busig att han faktiskt bockade 1 gång idag! Han fick springa över lite bommar, det fick bli hans pass för idag.

Ulla: Fick vila idag eftersom passet igår blev rätt hårt så vilar hon ut musklerna idag och vi jobbar med dom imorgon igen! ;)

Hurran: Hon gick rätt så bra men var lite stressad idag, men hon fick gymnastikhoppa lite grann och det gick mycket bra. Drar inte alls lika mycket till vänster, men det beror säkert på att jag faktiskt driver henne till höger och leder, sen har hon ju blivit starkare också.

Inga bilder idag för jag tog inga! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar