torsdag 24 november 2011

TOR

Ikväll blev det ponnyridning och Maja var såååååå himla duktigt! Betty kom hit och värmde upp Ulla, mycket underbart skönt, så tack så mycket för det.
Gick sedan in och nu ligger jag i sängen med datorn och ska sova för är so damn tired.. har inte hänt så himla mycket idag som jag kan skriva om.. så därför säger jag godnatt!

Ulla: Gick väldigt väldigt bra med henne och jag gjorde mycket lyssna övningar, tog några språng på 120 också och Betty tog några häftiga kort. Gjorde också lite galopp piruetter, och skritt piruetter som gick väldigt väldigt bra.
Hurran: Gick ponnyridning med Maja, och hon galopperade på 2:a gången i sitt liv!, Hurran är så himla snäll, hon lyssnar så bra hurran på det jag vill och Maja är riktigt tuff ponnyridare!
Hon kommer 2 gånger nästa vecka! :)

Bilder från idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar