torsdag 29 december 2011

Hejsan, sitter nu i sängen.. jag och emelie har vaknat för nån timme sedan ska gå ut och rida Ulla och Hurran nu, det blir lite blandade pass idag. Ska prova hoppträna på riktigt i ridhuset nu när det är nästan nästan helt klart!!!!! Hade tänkt dra några snabba svar på 2 kommentarer! :)



Ska du sälja Hurran??!
SVAR: Yes, någon gång ska hon ju säljas, som allround ponny till någon liten tjej hon får lära upp precis så som Animo hamnade ungefär. Det dröjer dock hela tiden eftersom att hon är så förebannade genomsnäll och gosig, har ju fått en bra kontakt med henne och därför blir det så himmla känslosamt att sälja henne. Vill verkligen att hon ska hamna rätt och inte till ngn som pressar men samtidigt inte heller till någon som låter henne bestämma allting. Men sen så antar jag att jag också bara måste släppa hurran när hon säljs vidare, då är det ägarens uppgift att ta hand om henne och jag ska sluta bryr mig så mycket då kring just hur dom tränar, hur det går med hanteringen osv för det måste köparna fixa själv. Hon kommer inte bli billigare än 60 000.


Ska du tävla hurran nästa år?:)
SVAR: Yes det är tänkt att jag ska tävla henne, men kommer satsa mest på Ulla och mig, ska ju debutera 120 i Hippo nu snart i slutet av feburari osv, hurran kommer ju hålla jävligt länge medans Ulla vet jag ju inte hur länge hon håller hon är ju ändå 20 nu.. och vill ha lite reslutat på storhäst samt bli ännu bättre i tänket och i ridningen. Men snart är det en klubbtävling i vännäs där både Hurran och Ulla ska få vara med. Tror Hurran kanske ska få hoppa 1m 110, och Ulla 110,120 så det blir nog bra start inför hippo för Ulla och mig också.

 A P P L E   H U R R I C A N E  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar