tisdag 13 december 2011

Kvällen har väl varit hyfsad, lite stressad men ändå godkänd, hunnit med rätt så mycket ändå! Försökt hinna att se ett avsnitt av The OC också, det blir som alla säger att man inte kan släppa datorn ur sikte när man väl sett ett avsnitt. Imorgon blir det skola och imorgon blir det även ponny ridning för Hurrans del, för då kommer Maja hit och rider! Så vi hörs då, nu ska jag klä av mig och bli en nakenjanne fast nakenponnyfäär godnatt!

Ulla: Red ett riktigt konditions pass, först red jag ut och red upp och ner för backarna i strand både i skritt och galopp i ca 30minuter. En liten död Ulla fick sen trava/galoppera i ridhuset över lite bommar och mjukgöra sig samtidigt som hon fick stretscha ut bakdelen. Hon gick mycket mycket bra idag men var väldigt slut/trött och svettig! Men det var bara bra tecken, längtar så obeskrivligt mycket efter Hippo tävlingen! :) Totalt blev nog ridpasset idag 1,5timme.
Hurran: Fick vila efter dressyrpasset eftersom att det blev så sent.

så här såg jag ut idag.. fan va fett mycket mukklor jag har..checka armen!
hahahahahaahahahahhhahahaahahahahahahahahhaahhaha
Har även sett 2 avsnitt av OC, får jag inte lite av den serien så känns det så ensamt typ, svårt att beskriva men älskar verkligen att kolla på det, med det säger jag godnatt, see yaah in hell..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar