måndag 12 december 2011

Tja, dagen var rätt chill, vi har ett väldigt bra schema, slutar "tidigt" torsdagar och fredagar! Var rätt trött idag och därför ville jag komma isäng tdigare idag, och det lyckades jag med för klockan är bara halv 11 just nu.. iaf lite tidigare..
Efter skolan idag träffade jag Markus Nylén, var verkligen länge sedan jag träffade mina älskade bröder. Saknar er Jocke söderholm och Markus Nylén! Träffade även Albin Lindberg, Simon Buskas och Kemi som fan inte var igår, väldigt trevligt!!! Blev tom lyft så att fötterna mina inte tog i marken. Tänk så saknad man kan vara..eller också är det längden dom klagar på! Även fått träffa min underbara klass today! MYCKET TREVLIGT, efter att jag varit i stan i det värsta regn vädret tog jag vännäs bussen hem tillsammans med Betty och Joel Joller som skulle hem till vännäs :) mycket trevligt!

Förresten så var det en "Sandra" som undrade vilka hästar jag tävlar?! Kan lägga in bilder och berätta lite grann om varje så hoppas jag efter det att du inte känner dig lika virrig i skallen. Ha det bra allesammans, godnatt! :)

Ulla: Betty red och Ulla gick super bra, såg väldigt bra ut och hon både fick ihop henne och kunde länga henne. Tempoväxlingar fick hon jobba på idag i ridhuset! Imorgon ska Ulla få göra lite jobb som Hurran fick göra idag på träningen.
Hurran: På träningen jobbade vi med lösgjordhet och hurran vart som spaghettti slutet av passet, verkligen lösgjord och otroligt lyhörd på mina hjälper, jädrar vad hon anpassade sig efter vad jag ville hon skulle göra hela tiden, underbart kul att se att hon går så bra! :)

Nu blir det att dejta sängen.. mhmmm så mysigt!
Jag och Betty, bilden är tagen ikväll, ändå rätt långt hår jag börjar få! ;D Tack för en skön dag, och tack för hjälpen med hästarna Betty.

3 kommentarer:

  1. Ser otroligt mysigt ut ditt rum måste jag säga!

    SvaraRadera
  2. Du kan ringa mig när du vill om du vill ha hjälp i stallet. Älskar dig gumman<3

    SvaraRadera
  3. SAKNAR DIG ÄLSKLINGSJENKO<3
    kan jag komma på söndag, håller på att bli frisk nu<3

    SvaraRadera