torsdag 1 december 2011


skoja inte om att denna är skön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..

Jaja, idag har det varit tung.. mest sovit.. skulle ju egentligen till carro men jag började må så dåligt när jag skulle äta blev yr och fick ont i huvudet, undra om det var någon slags migrän av ngt slag.. no idea men nu mår ja bättre men mitt huvud är fortfarande tungt! Tur att Ulla redan är riden, nu blir det nog att försöka få i mig ngn mat och sen blir det nog sängen, i helgen far jag till pappa och imorgon ska jag först till carro, sedan senare blir det stan och då ska jag kika på lite julklappar hit och dit! :)


åh så sköna låtar, hela kroppen vill bah röra på sig!..

1 kommentar:

  1. sv;hej hej vad trevligt att du läser min blogg vad glad jag blev när du skrev så,ha en fin fortsatt trevlig kväll.
    GodJul detsamma i förskott:)
    kramar!

    SvaraRadera