onsdag 30 november 2011

Don't let your past steal your future

Måste börja med att säga att jag är så förbannat sugen på att tävla! Längtar som attan tills 25-26 februari! Jaja, ikväll var det ponnyridning och Maja gör ännu mer framsteg, idag travade hon över massa bommar i ganska ordentligt framme trav som enligt henne var "idag har jag hoppat lika som jennifer hoppar.." hahahaha så söt hon är, tänk vad hon ska vara stolt över sig själv! Nu på kvälls kvisten har jag snackat lite med henke om allt mellan himmel och jord och det var väldigt skönt så tack för den än en gång..
Imorgon är det prao igen, det går super bra att praoa hos Carro, Ulf skulle dessutom komma ut till Carro och kolla hur jag har det där och lämna några papper som hon skulle skriva på och få. Just nu så sitter jag i sängen och rulla skin.. (läs kliar mig på armen) hahahahahahaahh... min humor ibland är inte lugn. Ha det bra, tack för ikväll! kramkramJW

Ulla: Frida kom och red henne medans jag longerade Maja, i slutet när Frida åkte hem satte jag mig upp på Ulla och red och travade långa respektive korta bommar, gick super!
Nu saknas bara hopp kondition som vi ska få igång för nu är Ulla riktigt jäkla bra.. Gud vad jag längtar till Hippo, har bestämt mig nu. Det blir 120 debut där och målet är att ha roligt och inte känna någon press.
Hurran: ponnyridning i ridhuset, travade massor med bommar och Maja var så duktig. Hon red tom själv utan longerlina, duktiga Maja. Galoppera har hon gjort också och hon var så duktig så! :)

BILDER FRÅN PRAO HOS CARRO . . .

Dag 15 - Min senaste kyss
Damn soo good and i miss it.. men som sagt; Don't let your past steal your future!.

3 kommentarer:

  1. Hejsan, vilken underbar blogg du har!! ;p fortsätt skriva men jag undrar en sak. jag får inte riktigt ihop det.. hur många hästar har du egentligen haft och vad heter allihopen?!?! :D Tacksam för svar hälsningar sandra.

    SvaraRadera
  2. Här är "hot or not"-inlägget :)
    http://emmaforssen.blogspot.com/2011/11/hot-or-not-del-1.html

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja, jag har sett dig tävla många gånger och tycker du rider otroligt fint :) Dessutom har jag alltid gillat Apple Hurricane sen första gången jag såg henne (då Max Hansen hade henne), verkligen en snygg ponny :) Men i alla fall så är jag medlem i vännäs ryttarförening så brukar vara där och träna/tävla själv fast har tagit en paus nu dock pga att jag letar efter en stor häst. Men vad roligt att du gillade det jag skrev och jag skulle hemskt gärna vilja fota på tävlingarna så jag ska se till att jag är där på plats 25-26 :)

    SvaraRadera