torsdag 12 januari 2012

Älska livet

Ny dag och det är helt galet vad glad, positiv jag känner mig! Här sitter jag i klassrummet älskar skolan och kompisarna, älskar fikat,allt är så himmla bra just nu i mitt liv... och ännu bättre blir det när dessutom skolan säger att bussbolaget NOBINA har hittat min dator och allting i den är förmodligen kvar!!!!!!!!!! Nu har jag haft mikrobiologi med en azerbadjanisk lärare som jag inte förstod någonting av tyvärr, men nu är det fika som gäller HÖRS IKVÄLL på min vanliga älskade dator maybe..! ;) kramkramJW'


Förresten funderar jag på att hitta ngt sånt här till Ulla eller Tornado! :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blir när jag hör din positiva syn och Åh vad härligt att skolväskan med innehåll kom tillbaka. Kramar i massor/ MM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, hoppas allting är bra med dig mormor, hoppas du mår bra jag saknar dig! Ja det var verkligen underbart att få väskan tillbaka osv och det är helt super att verkligen vara lycklig och veta vad jag vill bli när jag blir stor för då har jag ngnting att kämpa för och blir jag inte det så har jag ändå betygen till att iaf söka till någonting annat så det här känns super!!!!!!!!! :) kram på dig mormor.

      Radera