onsdag 11 januari 2012

godnatt!

Jag har verkligen lust att bara ta det lugnt och ha en frågestund, skulle vara intressant att veta vad folk vill veta om mig. Frågestunden hittat ni här..

Nu är jag rätt trött och dom inhyrda hästarna tog vi just in för kvällen, nu blir det att krypa ner i sängen och sakna en viss person och vakna glad imorgon. Har inte hänt så mycket idag, längtar till den 27 då det blir att fira Emelies 18årsdag!!!!!!!!!!!!! Så grattis till henne i förskott, vi kommer ha jätte kul den kvällen tror jag, så det är en morot att längta efter.  Juste, om ngn dag kommer det upp ett inlägg vad jag vill bli när jag blir stor, har redan planerat allting! kramkram så hörs vi senare! Hade inte så mycket att skriva om idag känner jag.. så vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar