tisdag 10 januari 2012

Projekt och Företagande

Hejsanhoppsan, just nu sitter jag i klassrummet innan vi börjar nytt ämne, Projekt och Företagande, låter riktigt intressant faktiskt ändå, roligare än kanske matte för mig iaf.
Jag vill bara skriva av mig lite grann till min underbara älskade mamma som verkligen ställer upp så som hon gör och hon alltid finns därför mig och hjälper mig om jag ber henne om det. Jag vill verkligen att vi ska vvara nära varandra och jag vill att vi ska kunna säga allting till varandra! Jag förstår att du känner som du gör när jag gör som jag gör och beter mig som jag gör men du ska veta att jag älskar dig innerst inne riktigt mycket älskade mamma!!!!!! Vi behöver varandra. Nu börjar lektionen ha det bäst! :)

2 kommentarer:

  1. Hej! Tack för din fina kommentar!
    Måste säga att din blogg är superfin.. Kommer absolut komma tillbaka hit :)

    SvaraRadera
  2. Men älskade gumman... nu börjar ju mamma böla... ;DD Puss & Kram Ma

    SvaraRadera