söndag 8 januari 2012

boooring söndag♥

tjenaaaa! idag har det varit onormalt bra väder och det har inte snöat.. typ WOW!! Internet har varit lite halvkrassligt men nu verkar det fungera på min dator igen, check! så nu fortsätter uppdateringen som vanligt förmodligen om det håller i sig. En rätt frään sak idag var att vi var 6stycken i ridhuset som red samtidigt, otroligt skönt när det blir liv och rörelse och som en riktig ridanläggning! :)
Idag har det även blivit mycket städning, har städat ur hela tornados kruppa och skurat hans 2 spiltväggar som var full i skit.. sedan har jag möblerat om i mitt rum... bilder på mitt rum dyker upp imorgon kväll när jag kommer hem vid 22.00 ungefär. :) kram på er godnatt.

Ulla: Gick ej eftersom hon bara har 3 skor, höger fram lossnade igår när jag pulsade i snön!
Hurran: Gick super bra, gick först ponnyridningspasset 1 timme sedan for jag runt byn och tog lite jogging trav och lite jogging galopp och jobbade i en väldigt jobbig uppförsbacke så hon fick jobba litegrann.
Cheyenne: Hade ponnyridning i ungefär 1timme, och verkligen underbart så lugn hon är, knappt varit i ridhuset sedan vi gjorde klart allt sarg och allting, det var 2 nya främmande hästar samtidigt som det var småbarn. Hon brydde sig ingenting.
Tornado: Även Tore fick idag jobbas och longeras litegrann, himmel vad fin han kommer bli alltså! Han är nu 155 i mankhöjd och 160 på bakdelen och Tornado är 1år och 6månader!

FRUKOSTEN TODAY
- Potatisgrattäng med 2 tomat  tunnbrödmackor!
Nu sitter jag här i sängen och imorgon blir det upp tidigt för att mocka, släppa ut hästarna, rida hurran (inte ulla eftersom hon tappat en sko!) Sen bär det av väg till stan frö att njuta av en sista lovdag innan hårdjobbet (skolan) börjar! Eftersom jag nu vet vad jag vill bli, polis, så är det bara att hårdplugga. kram på er och godnatt! ♥

1 kommentar:

  1. älskar din blogg så sluta aldrig uppdatera!! ! ;))) (H)

    SvaraRadera