tisdag 3 januari 2012

PULSA PULSA PUUUUULSA

Hej på er? Hur mår ni alla där ute, jag mår rätt bra! Är ändå lite taggad på att plugga nu när jag ändå vet att jag vill bli snut ;) Känns skönt att ha kommit på vafan jag ska bli! Himmlarns vad sköna låtar måste jag säga innan jag glömmer bort det..



jaja, ikväll blev det plumsning för hästarna och Ulla gjorde ett gigantiskt intryck på mig!
Cheyenne blev slut på en gång efter några varv, och Hurran blev trött efter dubbelt så många varv men Ulla vart nästan aldrig trött. Hon är alltså i riktigt bra form Ulla gumman! :)
Ikväll så blir det väl film osv som vanligt innan jag ska sova! 

Ulla: Jobbade på mycket bra i snö för hon imponerade verkligen ordentligt på mig, longerades i så djupsnö att hon nästan inte tog sig framåt, och körde i uppförs och nerförsbacke samtidigt och körde i 20minuter och hon var galant!!!!!

Hurran: Hon blev faktiskt inte heller så himmla trött, i slutet dock var hon lite trött och sådär men inte alls så mycket som jag trodde att hon skulle bli trött! Så det var en super toppen dag för desssa hästar idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar