söndag 29 januari 2012

här kmr ett stort bevis..!

Kvällen ikväll har gått fort.. hela helgen har bara sprungit iväg ;( Men den har blivit lyckas trots allt! Det känns så otroligt tomt utan älskling överallt nu så det är galet sårbart.. men tur jag får träffa han imorn säkert! Nu ska jag ta och hoppa isäng får förklara min helg bättre imorgon, kram på er allihopa nu börjar en ny vecka.. ;/
JIPPIEEE! kramkramJW.




Ulla: Var otroligt duktig idag, tränade lydnad, hoppade på volt, hoppade ett räcke på rakt spår osv, tog igenon mycket dressyrarbete i kanske 15min innan jag började hoppningsarbetet + 10min uppvärming. Gick väldigt bra idag, tränade i maybe 1tim.
Hurran: Hon gick ett markarbetes pass idag, lagom hårt.  Tränade lite grunder, och hoppade på volt och på rakt spår halter och sånt innan och efter för att få henne och lyssna. Hon har börjat hoppa riktigt fint på bakdelen, verkligen toppen! Gud vad jag känner att jag blir bättre och bättre som ryttare, verkligen skönt!

Dessutom mycket beröm till älskling som tordes sitta upp på hurran! ;)














Red även pias unghäst idag, den är så himla fin och lugn.
Gick toppen bra och det skötte sig verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar