fredag 27 januari 2012

Ett snabbt inlägg..

..där jag berättar om hur dagen kommer se ut för mig!
Idag så är jag ledig från skolan så har tagit en liten sovmorgon, nyss vaknat nu ska jag ut och släppa ut hästarna och rida Ulla och Hurran, duscha sen fixa vilka kläder jag ska ha ikväll på festen, väntar sen på ett telefon samtal från Johanna Östensson som även kanske ska följa mig på festen. Sen blir det nog att fara in mot staden!!! Jag bjuder även på 3 dagar i ett inlägg eftersom jag inte riktigt hunnit med den där dag saken så här får niii!!! Nu ska jag gå ut ha det bra hejdå!!!


DAG 3 - Mina Intressen
Självklart är ju ett utav mina starka intressen ridning och kompisar! I övrigt tycker jag väldigt mycket om att umgås med folk eller bara mysiga, varma hemmakvällar med chips, godis, cola eller glass! Men mest alltså ridning och små festande! :)



DAG 4 - Min Barndom
Den är inte särskillt speciell, alla har vi ju varit med om någonting. Berättar lite kort, föddes på Umeå BB då vi bodde på Storgatan i stan, ungefär mittemot vid statiol nedanför sjukhuset i umeå, där bodde vi då och det heter Öst på stan, Storgatan.
Flyttade sedan när jag blev upp mitt 2 år skulle jag gissa, mot Bullmark, där vi bodde ett bra tag. Mamma hade sin häst "Danne" som var en travare. Pappa hade sin häst "Kingeen som var hans egna westen häst. Vi hade även kaniner och en katt och mycket rävar på våran gård på vintern.

När mina föräldrar sedan skiljde sig då jag var väldigt liten men kommer fortfarande ihåg det, så flyttade pappa till Flurkmark (flurken ;D ) och mamma flyttade till Gunnismark.
(Nu går jag inte in på några detaljer längre) Sedan flyttade pappa till Degernäs, och mamma flyttade efter Gunnismark till STRAND där vi nu bor idag! Pappa flyttade då vidare igen till Rödåsel/Rödånäs, och sen till byn bredvid bara där han fick ett mycket störra och finare hus som nu heter Kvarnsvedjan (men brukar säga Rödåsel för det ligger så nära och alla vet vart Rödåsel ligger :) )
och där bor han fortfarande med sin fru Jeanette och deras 2 hästar, är inte hos pappa längre så mycket eftersom jag vill ha tillgång till internet, mina vänner, och hinna rida hästarna och hinna fara in till stan. Så så ligger det till! :D

DAG 5 - Vilken mobil har du?
SVAR: Jag har en W995 Sony Ericsson och jag trivs så fruktansvärt bra med denna mobil så det kommer blir så himla hemskt när väl den här går sönder eftersom den är 2år gammal så dom här mobilerna görs ju inte längre, synd nog för min har hållit riktigt riktigt bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar