onsdag 25 januari 2012

jayyyyy

Hej, just nu sitter jag i min partystol i mitt rum och skriver... väldigt skönt faktiskt
hästarna har gått bra idag och jag och mamma är bra vänner vilket är rätt skönt.
Har även försökt mig på ett till videoinlägg men efter 12 stycken failar så ger jag upp, jag är ingen videoinläggs kvinna hahaahahahah ;D antingen ramlar jag, flinar, blir tyst, börjar tok garva eller någonting som bara skulle göra att folk till slut skulle tro jag är hel knäpp!! heheh. Bjuder på ett videoinlägg senare nästa vecka då jag får ta och skärpa till mig. Vi åt dessutom en as god Broccoli-paj igår som jag var tvungen att ta kort på för den var så himla himla god!!!!!!! Nu sitter jag i min stol i mitt rum som jag har satt lysen på.. ni kommer få se party stolen i något inlägg framöver nästa vecka.. 
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik kramkramJW★
Ulla: yes, ikväll kom ju tjejen som skulle rida Ulla och träna för mig och jag tyckte det ska bli jätte intressant att få se henne och det var det också! Gick verkligen bra och hon fick från början bara skritta/trava runt och känna lite på Ulla utan press, sedan började jag komentera grunderna. Tex
* Sits, blick, skänkelns läge, Handen
* Takten, rytm,
* Inner/ytter tygelns uppgift och i vilket syfte man använder den och andra viktiga saker

Sen fick hon även pröva galoppera och hon var verkligen modig linn ;) super bra! Grunderna satt faktiskt bra, vi ska jobba vidare med dom nästa vecka då jag även ska göra en till övning. :)
 

Hurran: Joggades ordentligt 1tim, gick skit bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar