söndag 22 januari 2012

jihaaaaaaaaaaaa★

Tjena, det är sent och jag är väldigt trött så detta får inte bli ett långt eller jätte avancerat inlägg, sitter i min nya fåtölj i rummet och hur det har varit/blev ja det får ni se precis här nedanför så kommer det ;) Nu ska jag ta och hoppa i säng, och nu har jag varit väldig dålig på siffer-saken så den kommer uppdatera 2 gånger imorn! Förresten så lägger jag även upp 2 stycken filmer på psykolog träningen med Tornado.
Jaja, nu har jag precis fått ett gulligt sms av älskling så jag ska försöka att somna till det, har väldigt ont i huvudet nu också ska jag upp 5 imorn..suck. Ha det bäst!


Tornado: Tanken var att han skulle få springa av sig i ridhuset med 2 plastpåsar som hängde i dom dinglande stigbyglarna.. tyvärr reagerade han aldrig riktigt på dom, istället piaffade han fram och visade upp sig för islands bollarna som sprang omkring! Hehehehe.
Tror verkligen Tornado kommer få ett oerhört bra pyske, han är knappt rädd för någonting, nog kan han hoppa till för saker men inte så här fjaskig som vissa unghästar är, åh andra sidan så är han ju miljötränad väldigt bra så det har väl gett ett bra reslutat antar jag!!!! :D  Nästa sak är att han ska dra pressening (stavning?)

Ulla: Gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle gå i helgen, hon var lugn och känndes ibland nästan seg, kontrollen på henne var mycket bättre än vad jag haft hemma. Erik tyckte hon var väldigt fin och att jag gjorde rätt som köpte Ulla och det ångrar jag verkligen inte. Så jag är nöjd med helgen, ska försöka tänka mer spaghetti  (tack för stavningshjälpen emelie hahaahahaha) armar eftersom jag spänner dom så himla mycket så är det bra om jag kan försöka slappna av.

 B E F O R E 

★ A F T E R ★

Film från helgen! ;)

Film på Tornado från ikväll!

2 kommentarer:

  1. shieeet vad bra ditt rum blev och vad bra det såg ut med Ulla!!!! ;-D //Johnna

    SvaraRadera
  2. ... Hmm... Den fåtöljen är anmäld stulen från vardagsrummet!! ;p

    SvaraRadera