lördag 21 januari 2012

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Hejsan, nu är jag klar i stallet för andra gången och kom hem ifrån träningen vid halv 4 kanske klockan hann bli, dom var försenade på tränigen men det gjorde inte så mycket. Ulla fick en bra start idag iaf, gick rätt bra, MYCKET bättre än vad jag trodde! :) Nu sitter jag här och har svarat på frågestunden.. ska snart klista in de i det här i inlägget! Saknar rasmus galet mycket förresten ;( ville att han skulle komma och kolla på min träning men han kunde inte så vi får väl ses i veckan efter skolan som vanligt men det är jobbigt att vänta. Jaja, nu sitter jag i sängen och ska sova för imorn blir att tagga till för (förmodligen) banhoppning!!!! jaja, nu får ni lite bilder från idag, Tror att det kommer gå riktigt riktigt bra imorn, så vi hörs då ;) Nu har jag just snackat med älskling i telefon så nu ska jag sova, godnatt ;)


Ulla: Hon gick mycket bra idag, väldigt väldigt bra psyke idag, inte för pigg alls, precis sådär mellan lagom jag vill ha henne så tempo och takt var perfekt. Min min hand var dock inte så bra, fastnar väldigt väldigt lätt i innetygel vilket jag måste träna bort, men det intressanta är att rider jag ngn annan häst fastnar jag inte i innertygeln.
I övrigt gick det bra, vi hoppade inte över 1m idag eftersom att det var mark och lydnads arbete. 


När vi kom hem efter Erik träningen, så var det fullt bokat med hund lydnad i vårat eget ridhus, gick dit ner och kollade en stund och himlarns vad trevlig det var och en utav hundarna var hunden ovanför denna bild, endast 1 år men ändå en väldigt stor hund! jaja, kul är det när det blir i ridhuset! :)
 _____________________________________________________

ALLA SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!
* Hur träffades du och Kemi? :)
SVAR: Jag och Rasmus träffades genom kompisar på stan, och har gått omkring och hälsat på varandra väldigt väldigt länge men aldrig liksom snackas vid sådär. Men sen helt plötsligt börjar vi säga mer än hej på stan,  och börjar lära känna varandra mer än vanligt och man börjar hitta på saker med varandra som vänner och helt plötsligt kom det där varma i kroppen fram ;) Jag ångrar det inte ens sekund oavsett vad folk tycker åh tänker. :)

* Vad har du för planer här i livet?
SVAR: Jag ska bli polis, och eventuellt ha hästarna på fritiden, ej som jobb utan bara som intresse alltså. ;) Anntingen blir det Polis med inriktning mot Droger och Narkotika eller mot ungdomar i samhället! ;)


* Vad är din favorit klädsel på kvällarna? :D
SVAR: Min favorit klädsel på kvällarna är en mjukis tröja med ludd innanför eller bara vanlig munktröja, och mjukisbyxor till det eller mina underbara pyjamasbyxor och tjocksockar till!

* Hur många är ni i din familj och vilka isf? :D
- Mamma Mona (mammas sambo Kjella)
- Jag, Jennifer
- Pappa Peter (pappas sambo Jeanette)
- En lillebror på pappas sida som heter Sebastian.

* Om det är helg som är helt oplanerad vad tänker du då först på att göra?
1. Hästarna
2. Nå partyyyyy
3. Bara vara med några polare!
4. Hemmakväll med film.


* Saknar du någon just nu? vilka?
SVAR: Jag önskar så himla mycket att Rasmus kunde ha fått vara här hemma hos mig.


* Finns det någon du verkligen saknar? Isf vem/vilka?
Lika dant som förra frågan? :p


* Har du tappat ngn som stått dig nära? Isf vem/vilka?
SVAR: Yes men utan att både hon och jag ville det, Patricia Åström.
Det är hon som jag kommer precis just nu för stunden, sen finns det säkert fler vänner jag inte träffas så ofta som man får mindre bra relation med mot vad man har med vänner man träffas riktigt riktigt ofta.



* Vem /vilka betyder mest för dig?
I väldigt stora drag så är det:
- Emelie Andersson

- Rasmus Kemi
- Mamma

* Är du nöjd med hur ditt liv ser ut nu, tänker med vänner och så? eller finns det 
någon/några som saknas?
SVAR: Jag är hyvsat nöjd med hur livet ser ut nu, har bra vänner, en underbar kille, fina hästar som är pågång till bra trim. Det som saknas är pengar så jag ska kunna hitta på mer saker med mina vänner, och en bättre och ärligare relation till mamma.

* Kan du börja ha mera bilder i bloggen?
SVAR: Jag tycker jag har mycket bilder, men hur menar du..I inläggen eller på sidan av bloggen? Men visst jag kan försöka lägga in ännu mer bilder varje dag! :)
* Vad är ditt mål med denna tävlingssäsong?
SVAR: 
- Debutera 120, maybe 130 med Ulla
Övriga mål i livet just nu är;
- Ha jävligt kul på krogen 31 Augusti!

- Göra livet så mycket bättre den 19maj!
- Förbättra betygen och närvaron innan sommarlovet!


* Vilken klubb tävlar du för?
SVAR: Från och med 2012 så blir Vännäs Ryttarförening min hemma klubb igen!


* Vem/vilka tränar du för?
- Dressyr? Mia Petterson, 1 gång i veckan i vårat egna ridhus!
- Hoppning? Förmodligen snart Carolina Määttä

- Månadstränare i hoppning? Erik Berggren


* Mål 2012?
-Träna mig själv mer inför Polis ansökan!

* Ångrar du något i ditt liv?
SVAR: Yesbox, finns mycket jag tyärr ångrar både nyktra och onyktra saker, ångra framför allt mitt ärr under hakan som Emelie vet vart det kommer ifrån! ;) Hahahha, sen ångrar jag att jag inte snabbare visste att jag ville bli pols, men samtidigt så ångrar jag inte att jag valde forslunda för Emelie Andersson är den bästa vännen jag haft. Hade ju aldrig någon riktig bästa vän i högstadiet/mellan stadiet, men Emelie kom jag verkligen nära, hon är underbar och henne kommer det bli många roliga krogen kvällar med och ridstunder, kanske tom utomlands? Jaduu, vi får se vad framtiden har att bjuda på ;)

* Vad tycker du om mig och min blogg? :] <3
SVAR: Din blogg är väldigt personlig och den är otroligt bra, uppdatera oftare bara söta ullis, du är en otroligt härlig person i sig, när man verkligen lär känna dig är du väldigt snäll och säger precis så som du tycker. Gillas enlig mig!!!!! ;)  Så alltså; fin och bra tjej att umgås med, uppdatera oftare bara med regnbågs-bloggen! (full med olika färger heeheh)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar