måndag 16 januari 2012

VARNING..sprallig tjej!

Nu har det blivit kväll och jag har precis varit ute och sprungit, skönt som fan var det.. sprang på bra ikväll, kändes underbart att få röra på sig och speciellt eftersom jag inte tog på mig någon jacka utan det var helt plötsligt så otroligt skönt utan jacka, det jag är mest stolt över är att jag sprang på hela 70 sekunder!....


...visst det var bara upp till vägen och tillbaka men vem bryr sig.. jag bryr mig för jag tycker jag var duktig ;) hahahahahahahahahahahahahah.
Annars ikväll har jag satt mig ner med kemi:n som man inte förstår någonting alls av och skrev en hel del stöd meningar till texten som gjorde att jag var 50% klokare iaf! Så det känndes otroligt väldigt bra! Och som en resumeee av vad jag gjort ikväll så blir det väl kma hem|käka|lyssna på musik & plugga|sova| :D


Ulla o Hurran: Båda vilade idag eftersom att jag ansåg att det var viktigare att plugga kemi:n vi har på tisdag om det nu blir något. Eftersom att dessutom läraren knappt kan svenska så är det sjukt svårt att förstå vad hon menar när hon ena sekunden skriver ett ord "så" och andra sekunden skriver ett ord "såe" (och ja, det var ett exempel) :)


Så det fick blir allting för ikväll, saknar rasmus, //kramkramJW


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar