måndag 16 januari 2012

måndags tröga morgon

Nu sitter jag här och inväntar att lektionen ska börja, medans passar jag på att skriva första dagen på denna bra siffer saken jag ska börja skriva varje dag som faktiskt är bra saker nu och inte vanliga fåniga saker som man inte vill veta om folk.. hehe! Ha det så bra så hörs vi ikväll om internet vill fungera hemma. kramkramJW

DAG 1 - Det här är jag, Jennifer Wassermann.
* Beskrivs ofta som snäll, rolig och sprallig tjej.
* Bryr mig otroligt mycket om vänner.
* älskar mjukisbyxor & leggings, hatar jeans och har inte haft jenas på över 3 år!
* Lyssnar nästan på musik hela dagarna i headset, musik får mig engagerad och fokuserad!
* När jag verkligen tycker om någon gör jag det väldigt väldigt länge..

Yesbox, här har ni mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar