fredag 3 februari 2012

begravning.. nu är det gjort!

Begravning har gick bra, nu ikväll så har Hurran blivit långgalopperad utomhus + lite uppvärming och dressyrjobb i ridhuset i denna kyla. Har gått så bra med täcken och andra grejer så att jag och hästen håller värmen! ALLTING ÄR MÖJLIGT SÅ VARFÖR BANGA? ;) Idag skulle det egentligen vara Stöcketräning men de väljer att avstå eftersom kylan jaaa... Men imorgon hoppas vi på att dom kommer så finns det fika/kaffe/saft att köpa i ridhuset ;)


Begravningen idag var hemskt, men ändå så skön. Är rätt ledsen och så men att jag klarade av att stå med en mik alldeles själv och säga några ord om kurt, shiit är fortfarande stolt över mig själv att jag verkligen orkade och klarade av det.
Ahgud, denna kväll går verkligen åt till att tänka på kurt, för man tror fortfarande inte att det är sant.. Vila i frid KURT NORLIN! Nu ska jag sova, godnatt :) 
Imorgon är det stöcke träningar här så dagen går förmodligen åt till att baka och sladda ridhuset! :) kramkramJW


DAG 7 - Vad gillar du mest att fota?
SVAR: Jag gillar mest att fota hästar eftersom att jag är så intresserad av dom men också att fota bara naturen eller så. Men jag är inte riktigt såååååå himmla intresserad av att fota eftersom att jag själv inte har någon kamera längre. Så inge roligt med mobil kameran.


DAG 8 - Berätta om din familj!
Min mamma heter Mona och har en Sambo som heter Kjell-Rune och vi bor på denna underbara hästgård några mil utanför Umeå (nära vännäs) med 6 hästar på gården och en hund!

Hos min pappa (har inget bild på hans hus) utan bara på han och hans häst får det bli.
Iaf så är det min pappa som heter Peter och hans fru Jeanette också min lillebror som vi ha samma pappa men inte samma mamma, Sebastian! Är mest hos mamma eftersom att jag har både internet och allting med hästarna är ju hos mamma som måste hållas igång så far till pappa bara ibland när jag känner att tiden räcker till!





DAG 9 - En bild på ditt rum förr, och som det ser ut nu!
FÖRE
  EFTER
Tvn är bort plockad, och skrivbordet också och satt dit min nya party fåtölj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar