fredag 3 februari 2012

Begravning at 12

Just vaknat right now hur skönt som helst med en sovmorgon!!!!!! Nu blir det att gå och ta mig frukost, sminka mig klä mig dom kläderna jag ska ha, och sedan göra mig iordning med håret och allting annat.. sen blir det klackar idag, hela helgen blir bara lugn och att vara hemma, rätt skönt ändå! Efter det blir det hem och rida trots att det är så kallt, så bangen är jag inte, det är ju bara att klä på sig? Ha det bra allesammans!

Försökte likna sebbe öhgrens rum... he gick åt helvette ;) hahaaahhaahah

4 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra på begravningen!
    Sv; Ja jag ska krya :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. JOdå, begravningen gick verkligen bra, nu är det över skönt nog! Ja bra kryaaaa :D

      Radera
  2. Svar
    1. Åh vad bra att det är bra! :) Så lite så, ha en bra dag! :)

      Radera