torsdag 2 februari 2012

gondattisnattis

Just sett på bio med klassen.. bjuder på en crazy movie från kvällen ;)
Nu blir det att sätta igång och välja kläder inför imorn, ska ha svarta leggings, en vanlig huvkofta och klackar.. för imorgon är det nämligen begravning för Kurt Norlin, våran granne som dog på ett tak när han skottade snö sorligt nog. Ha de bra så hörs vi imorgon, ska sova nu så jag får sova bra inatt! Är ledig från skolan imorn kramkramJW


Imorgon lovar jag att berätta om hur bion var och allting som hände idag för det är för sent för det nu! Men jag kan bjuda på en videoinlägg jag är med i ;) Klicka på länken!
> Ulrika Sandströms blogg! <
GODNATT.

2 kommentarer:

  1. Hoppas bion var bra!!!!!!!!!!!!!! vilken film såg ni?!?!?! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Anonym, vi såg filmen Mission Impossible 4 , den nyaste av dom alla och den var sämre än vad jag förväntat mig men den var bra som en vanligt film, men den var så typisk och sånna där filmer som den slutar alltid bra så man kunde nästan veta hur det skulle gå och hur det skulle sluta och vad som skulle inträffa här näst, det var lite tråkigt. hoppas du fick svar på din fråga! :D

      Radera