fredag 17 februari 2012

Hej, just käkat en underbar pizza som mormor nyss gjorde, smsat lite med älskling och saknar honom jätte mycket, sedan har jag käkat efterrätt med mormor oxå.. kladdkaka blev det! Mums så gott det var, kollat lite på tv och nu ska jag gå ner en sväng till ridhuset och kolla, det är några där så ska bara förbi och säga hej innan jag ska ut och jogga en sväng för att känna mig smalare.. hehe.  ha det bra så hörs vi vid midnatt ikväll ;)


Bjuder på en bild från nolia på mig och Adam Tensta, verkligen en skön snubbe det däääääär, G-G-G-G-GALET!!!
-         -         -          -         -         -         -         -         -
OUTFIT TODAY BLEV MJUKISBYXOR 


1 kommentar:

  1. Sv; Ja det känns himla skönt att veta vad man vill redan nu! Hoppas din dröm om att bli polis blir sann också! Kram <3

    SvaraRadera