lördag 18 februari 2012

MELODIKRYSSET, here i come!

ojojoj vilken morgon vaknade kvart i 8 av mig själv, tyckte det var duktigt.  Nu ska jag lösa melodikrysset med mormor via nätet för första gången i mitt liv, mysigt värre ha det bra skriver senare, idag kanske rasmus kommer hit!!!!!!!!!!!!! ♥♥


SHIIIIIIT jag måste bara berätta en sak, hörde på radion nyss (den spelas medans jag nu skriver) att en man mellan Umeå och Sävar krockat med en bil eller på någotsätt suttit fast i bilen i 2 månader.. och han hade överlevt genom att käkat snö i 2 månader!!!!!!!!!!!!!! Var bara tvungen att berätta shiit vilken överlevnads instinkt människan verkligen har när den väl sätts i svåra situationer!


Har börjat se en ny serie som heter Weeds och som handlar om droger och kriminalitet.
 verkligen en intressant serie.. lite polis inriktat ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar