lördag 4 februari 2012

läggdags

gokväll, hurran har motionerat, jag har knappt gjort någonting idag, 2 tråkiga helger efter varandra.. suck :(  Saknar min rasmus så himmla mycket att det inte går att förstå.
Skönt med en studiedag på måndag! Blir en otroligt skön sovmorgon, sen tror jag att jag far förbi stan och passar på att vara med rasmus då!
Nu blir det läggdags för jag har verkligen ingenting annat för mig och det är ändå jag som ska ta morgonutsläppet imorgon för Pernilla och Mias hästar som är upp stallade i vårat stall.. så lika bra att lägga sig! Tack Ronja Nilsson för att du var snäll och var social med mig en stund, skönt att prata av sig med någon som lyssnar! :) Nu får det vara bra för ikväll.. bjuder på en skön låt + en söt bild på mig och Tess som har haft mys pys flera gånger under dagen.


Hurran: Som sagt så fick hon röra på sig idag hon blev nämligen tömkörd i -35 grader så sammanbiten som jag är.. hon fick skrittas fram i nästan 20minuter, och sedan körde jag i alla gångarter i ridhuset, sedan fick hon trava av i nästa 20minuter också, + att hon fick på sig varma täcken eftersom hon är rakad så hon ska slippa spänna rygg och rumpa speciellt.


härlig låt actually ;) 

Fina tess!

2 kommentarer:

  1. tack så mkt tjejen :) kommentera gjärna mitt nya inlägg om vad du tycker om det :)..hur många besökare har du om dagen? puss <3

    SvaraRadera
  2. sv ; hehe på google ? gör så du!
    allt bra med dig? :)

    SvaraRadera