söndag 5 februari 2012

nattiii alla småbarnnnn

Hejsan, kvällen blev konstig men ändå underbar för fick träffa min rasmus!  Hurran har rört på sig idag också trots i minst -29 grader, hon fick en galopp tur runt byn i backarna så fick jobba lite i uppförsbackar och nedförsbackar! Senare ikväll hade mamma ett möte här hemma med massor med folk och hon gjorde väldigt goda kakor + att rasmus kom hit och var här med mig i några timmar som betydde otroligt mycket. Imorgon blir det upp tidigt, ta hästarna, rida hurran, duscha bege sig in mot staden hem till rasmus och bara vara med honom ett tag fara hem och fixa iordning för ridning på tisdag på skolan och sen blir det nog att lägga sig och sova eller bara chilla.  NU därimot blir det att sova och ta förväl av denna dag och hoppas på att nästa dag blir mycket bättre planerad :) Ha en bra kväll alla, bjuder här under på en underbar bild på min rasmus! ;) kramkramJW


Hurran: Tur runt byn, i alla gångarter fick jobba i uppförsbackarna ordentligt men ej så länge istället. Hon blev då iaf motionerad och imorgon tror jag att det blir lite stutts och sån träning i ridhuset inför Erik Berggren i helgen. :)
bild på den smartaste och mest älskade personen! ;)

3 kommentarer:

  1. Oj tack så mkt du gjorde nog min dag idag tror jag gud vad glad jag blir av dessa kommentarer !

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket för den fina kommentaren! :D

    SvaraRadera
  3. Hejsan Jennifer! Gud vad glad jag blir! Hur hittade du min blogg? :O Ja jag vet några drama filmer men vad menar du då? typ tjejfilm-drama eller nått? KRAM! :D

    SvaraRadera