lördag 17 mars 2012

NU: Sminkvisning!

En underbar sov morgon har det varit och jag vaknade glad och pigg, varit ute en sväng med hunden och nu blir det sminkvisning sen en mysig kväll med sandra, mamma och mormor!
Imorgon blir det hemfärd och ännu en mysig bilfärd då jag lyssnar på musik och ser på weeds i bilen ;) Sen rida Frida carlssons Celine på kvällen! Ha en bra dag allihopa, ingen mer uppdatering förns imorgon kväll när jag kommer hem.. kramkram!

Alla ni som vill ha tag på mig smsa 0738388855, går ej att ringa på min telefon!

Före er som inte förstog i förra inlägget så har jag bytt till en ring piercing jag ny fått ;)
Sov underbat gott i mormors bäddsoffa inatt!



*  BILDER FRÅN IGÅRKVÄLL  *

Myskvälls mackan tack fina mormor!

Min myspysgodnatt tröja på och det blev en sen isäng gång vid klockan 2!! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar