onsdag 4 april 2012

JUST DO IT

Nu är jag här hemma och drömmer mig bort i tankarna med hög volym på muisken på, varit i skolan, varit förbi stan träffat och sagt hejdå till rasmus. Hurran är motionerad och klar och eventuellt så far jag till fjällen imorgon med lillebror, pappa, hans sambo, jan och några fler. Blir nog jätte kul OM jag inte får några fler migrän anfall. Jag sitter och lyssnar på musik och pluggar bort lite, ska strax gå ut och gå en sväng med Tornado. laterr


Dag 3 - En viktig person i mitt liv
Är nog min allra närmaste vän Chrille Muren, helt underbar och en jag litar på till 100%. :)
Hans blogg är länkad på hans namn, en annan viktig person är självklart min mamma, rasmus och mina hästar och även musik. Dock är musik ingen direkt person men det kan ändå få mig på oerhört bra humör oavsett vad som händer och hur det är i mitt liv.


2 kommentarer:

  1. 800, då får du de;)
    varför svarade du inte i telefon btw?

    SvaraRadera
  2. hejsan! :) Hur går det med Ulla?? :)

    // AMaNDA

    SvaraRadera