måndag 9 april 2012

SAKNAR FJÄLLEN REDAN

Äntligen hemma från fjällen, har haft det grymmaste roligt, trevliga kvällar med öl och hockey, sett harry potter, åkt skoter, käkat otroligt god mat, varit mamma för några minuter och mycket mer roligt. Vaknade upp hos pappa idag, kom nyss hit till mamma.. känslan av att jag inte kollat facebook på över 5 dagar och när jag väl kollar har det inte hänt ett piss. Beviset på att facebook egentligen är totalt oviktigt. Nu ska Jag, Mamma och Kjella dra till Carro&Yvonne i grannbyn på en fika och lite mysigt prat! Hurran fick ett hopppass idag, hoppade 130 på en bred oxer idag. Tornado blev longerad och satt på honom för första gången i hans liv, film på när Tornado var lite busig innan jag satte mig upp på honom kommer imorgon! kramkramJW


4 kommentarer:

  1. Ofta du har liksom suttit på din unghäst nu? :D fan vad roligt det där kommer gå super duper ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, Japp igår blev han sutten på för första gången eller mera hängd på. Nu blir det att försöka göra det iaf 2 gånger i veckan till att börja med. Jag är ju otroligt tidigt och det får man ju ha i bakhuvudet, sånt kan ju alltid ge konsekvenser men är man konsekvent och gör ingen big deal av det ska det nog gå bra. Är så skönt att undrar jag någonting så kan jag ta lite hjälp av Määttä som är otroligt duktig på unghästar och hästar över huvudtaget. Jag tror också att det här kommer att gå super, Kram från mig :) //JW

      Radera
  2. Fan va fin du va i lockigt hår!! värsta modellen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så hemskt mycket :) Men det tycker jag verkligen inte själv, jag kan tycka lockigt hår på andra ser så himmla fint ut, men när jag själv har lockigt hår när jag kommer ut från duschen vill ja bara avlida! :) Ibland kan jag gilla det om det blir fixat bra för dagen liksom.. men a som sagt jag gillar mer rakt hår! :) Tack för en super fin kommentar!

      Radera