lördag 28 april 2012

Kvällen blev super bra, ridit Henrik&Pias häst uppe på norrmalm och fick testa hoppa den som jag ska få hoppa på Klubbtävlingen, vilken super häst med en underbar inställning! :) Hoppade även Hurran och det gick bra dock har jag börjat bli lite höjdrädd faktiskt men det försöker jag träna bort hela tiden! 1 Maj är det tävling och det kommer bli bra, tänker hoppa lågt för att jag själv ska få en chans att slippa känna mig höjd rädd så det kommer nog bli toppen skoj och lite lekit! :)


Även Tornado fick en liten promenad ikväll, mötte bilar, bussar, en bil med släp och en cykel och ingenting reagerade han på! Duktiga duktiga killen :)
 Nu blir det att hoppa i säng med ett avsnitt av The Hills, det är någontign nytt nu som jag ska försöka komma in i, kramar på er alla och ta det lungt i helgen och på Valborg mina vänner! :)


Tess och jag satt även på altanen en stund idag och solade.. MYCKET SKÖNT! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar