söndag 29 april 2012

FÖRSTA TRAVEN PÅ TORNADO!

Just kommit hem från norrmalm med Tornado, vilken extremt duktig unghäst jag har som kunde bli så lugn att jag fick trava på honom för första gången på Norrmalm bland en massa andra små ponnysar som hoppade hit och dit, bara resan dit klarade han galant och han var inte ens svettig efter. 
Men han såg lite rolig ut i början när jag longerade honom på lina först och vart väldigt busig och skulle visa upp sig. Film kommer senare! :) Grymt duktig var han iaf, hinner inte skriva något mer nu, hurran fick en vilodag idag så hon få hämta andan litegrann!


Måste försöka hämta mina ridstövlar som är på skolan också.. hm undra hur jag ska få tag i dom innan tisdag.. jaja det får jag lösa nu ska jag fortsätta prata i telefon med calle, sen blir det godnatt, ha en bra natt allihopa! :) 


Var förresten på V75 i lördags och dessa 2 tjejer från klassen hjälpte tom med att sätta på vinnar täcke och köra medans kusken blev intervjuvad! Otroligt kul hade vi, och vi fick så bra plats så vi satt precis bredvid där dom intervjuvade kusken så vi syndes på tv hela tiden! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar