måndag 30 april 2012

Valborg!

Just vaknat, sitter i sängen och ska gå ner och ta mig frukost klä på mig mina älskade ridkläder som jag trivs bäst i och sedan börjar dagen med göra-iordning-listan:

FRUKOST

1. Rida Hurran
2. Fara till Norrmalm rid Pias unghäst där
3. Borsta Tornado

4. Duscha
LUNCH
5. Plugga
6. LR sak
7. Käka grillat med en underbar familj!
8. Kanske gå ner till brasan någonting ikväll!
9. Snacka med Calle i telefon förmodligen eller datan resten av kvällen!


Blir alltså en hel del och jag har inte ens räknat upp exakt allting jag ska göra, men det kommer bli en super skön valborg utan dricka och kompisar, valde faktiskt själv att vara hemma och ångrar det inte en sekund! Har ju tävling imorgon på Norrmalm så det blir skoj och bra de, ska vara anmäld på malmen senast kl 10. Det blir gött det, ha en bra dag så läänge så hörs vi säkert ikväll, då ni får videosar från igår med Tornado på Norrmalm. kramkramJW


Fick en låt av bästa calle som jag tänkte lägga in bara för att den var de sjukaste jävla bra!

Tornado för ca ett halvår sedan :)

2 kommentarer:

  1. vilken super bra låt, den snor jag av dig! :D

    SvaraRadera
  2. hur gammal är Tornado?

    SvaraRadera