måndag 30 april 2012

vad hände med traditionen

Haft en mycket trevlig kväll med otroligt god mat, ingenting kunde sluta min kväll bättre än bra musik, dricka och ett samtal från calle! Super super trevligt! Men nu är det läggdags, allting är packat och smörjt inför imorgon till klubbtävlingen med Hurran och den andra hästen jag ska tävla.


Faktiskt så gick jag aldrig till en majbrasa idag, utan jag har bara ridit hela dagen, inte ens varit kontakt bar under dagen utan det är förens nu efter den otroligt goda lyxiga (Kött, ungstekta potatiskroketter, beasås + sallad + vitlökssås med baugetter) middagen som jag varit kontakt bar!
Duschat, tvättat kläder, smörjt saker och även en nytvättat, nyklippt och nyfixad häst som vi hoppas håller sig ren ute tills imorgon. Nu är det läggdags för mig.. så hoppas vi att det går finnemang och rullar på, på tävlingen imorgon! kramkramJW

fixade även iordning och invigde mitt skåp i stallet, förut har jag haft som alla andra i sadelkammaren, men vi håller ju på att göra egna skåp och bara 1 som är börjat på och sådär, färg är kvar men kunde iaf flytta in och ha som ett skåp mitt ute i stallet. Mycket skönt och snyggt blev det, skruvade och fixade allting själv ;) DENI..

2 kommentarer:

  1. Lycka till på tävlingenn!!!!

    SvaraRadera
  2. allt kommer gå bra, lycka till iaf! :)

    SvaraRadera