torsdag 24 maj 2012

nytt nytt nyttt

Dagen i stallet är avslutad, och det var en mycket rolig dag tycker jag. Börjar känna mig mer och mer trygg med rutinerna här även om det är hyvsat lätta rutiner.
Ny har jag och matilda suttit och kolla på röstningen till Eurovision och jäklar vilka bra låtar det var i år. Många var väldigt dåligt, men det var mer party låtar än vad det brukar, det gillas!



Yes, ikväll var vi även förbi och handlade lite godis, dricka och annat som finns på bilden längst ner, mycket trevligt! Börja gilla norge mer och mer faktiskt. Imorgon följer jag med en liten tjej i stallet på tävling med hennes ponnysar. Ska hjälpa henne och även få rida hennes hästar jippiee!!!!! :)  NOg för ikväll, kramkramJW


Min nya bikini jag hittade på H&M tror jag det var.
ny linnet ;)

3 kommentarer:

  1. Hallå, hallå, pengarna skulle räcka till mat min älskade vän.. Inte kläder, fast bekini var kanske nödvändigt i den värmen :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah mamma då! skojaru, det är varamre här än i turkiet just nu enligt iphone!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men det räcker det de också, allting jag köpte; bikinin och tröjan var på 50% rea, därför jag köpte det ;) kram älskar dig!

      Radera
  2. Älskar dig oxå... MASSOR !!!!!!
    men håll i kosingen gumman... så du har råd att komma hem med bussen till flyget... ;p

    SvaraRadera