fredag 25 maj 2012

tagga tagga tagga

Nu är jag redo, har ridit Charlottes bruna c-ponny som är otroligt lik Animo i steget och ridningen. (fux c-ponnyn jag hade förut.)


Tog lite snabb lunch (pölsa) som då alltså är korv här i norge, mycket gott. Nu har jag packat inför tävlingen i helgen, ska ju hjälpa en tjej som heter Charlottes ponny som står i samma stall som Tony.
Ska rida hennes andra d-ponny nu sedan så åker vi mot tävling, kommer ej att ha internet så vet ni.
Jag har blivit det grymmaste brun kan jag lova, på 4 hela dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Återstår fler dagar, kramkramJW ;)


Lastbilen jag ska bo i.. ;)

2 kommentarer:

  1. Vilket vrålåk.. ta med den hem ;p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade jag väldigt gärna gjort om jag hade fått och kunnat!!!!!!!!!! :p

      Radera