onsdag 13 juni 2012

aboooow♥

Har äntligen tagtit tag i lovet och börjat göra saker med olika vänner mycket mer än vad jag brukar, i måndags hände väl inte så mycket, laddade upp inför skolavslutning gick och kollade på en massa kläder och hade allmänt svårt att bestämma mig..men fick hjälp av Chrille och Rasmus som sa vad dom tyckte osv.. :)
Igår (tisdag) hade jag avslutning och gick super bra och trivdes riktigt bra i klänningen och jag kunde gå hyvsat bra i klackeskorna trots att jag inte gått i dom på åratal! Fällde dock några tårar när 3:orna snackade om lärarna.. sjukt vad sorligt det var!


Mitt på dagen var jag i stan och olivia min fina vän fick mig att åka en galen karusell som jag vågade åka 2 gånger tom!!!!!! Massor med plus i kanten till mig ;)


Kvällen blev inte som planerat men det blev bra ändå! Den spenderades med lite öl och chips och super trevligt sällskap och massor med skratt och jag fick träffa många, bland annat min pojkvän + att jag träffade massor med klasskompisar och andra folk på nydala.
Men trevligt ställe! HA EN BRA KVÄLL ALLIHOPA, ska berätta lite hemlisar snart så fort det är klart hur det blir ;)
Min älskade fina vän Maria som gick på samma skola som jag, tog även studenten och kommer lämna mig kvar själv på skolan nästa år hemskt nog.  Kramade om henne och sa hejdå även om vi kommer träffas massor med fler gånger utanför skolan! Grattis till henne iaf!!!!!!!!!!!!!!!!! Om du läser det här Maria så vill jag bara säga att du är verkigen en sjukt positiv toppen glad tjej som alltid är ärlig och förbannat snäll och rolig!

-
Sist men inte minst... så går jag nuförtiden klädd like this ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar