torsdag 14 juni 2012

bakisdagen

Sov på haga så det blev väldigt nära till sebbes skola så kunde gå dit eftersom att jag idag har jag varit på Sebbes skolavslutning, käkat glas och jordgubbar och käkat lunch med Pappa, Pappas sambo, sebbe, och sebbes mamma! Mycket trevlig var det vi käkade på droskan och shiit så god mat, sallad och bröd dom hade och prisvärt blev det också när Pappa bjöd allihopa!


Var förbi hemma hos rasmus en sväng också, mysigt var det och han precis i tid till min buss hem!
Vart än lättare dag än vad jag trodde den skulle bli.. med tanke på gårdagen även om det blir rätt lugnt och inte så jätte mycket dricka. Nyss så har Maja varit här och ponny ridit, och eftersom hurran åkt iväg så får Cheyenne ta över rollen som ponnyridnings ponny och det gick bara bra.
Det hela slutade med att hon frågade om ho kunde få rida barbacka upp till stallet.. tuff tjej!
Kramar nu ska jag hoppa i säng kram!




Finns det någon tuffare å sötare ponnyridnings tjej än Maja?.. nej jag tror inte det! ;)

1 kommentar: