fredag 15 juni 2012

▬ஜ۩۞۩ஜ▬ DAMN THIS IS FANCY! ▬ஜ۩۞۩ஜ▬

Nyss vaknat och vid halv 3 tiden blir det att åka in till stan beror lite grann på, vill inte Tess ska få vara hemma själv så länge satt tar 14.30 bussen till stan. Nu ska jag ta och käka någon frukost på altanen i magtröja och shorts, mycket skönt! tillsammans med musiken som låter i hela huset UNDERBART , men vi hörs på lördag natt/söndag då jag förmodligen kommer hem! ;)
Blir att fira att Rasmus fyller 19år på lördag, kommer bli mycket trevligt och mysigt och kommer träffa många vänner och folk så det blir nice! Ha en bra helg allihopa så uppdaterar jag när jag är tillbaka.. :)


För övrigt så är jag jätte glad över en sak.. men det avslöjar jag inte förns allting är klart så håll lite utkik när jag väl skriver ut det! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar