söndag 17 juni 2012

Midnight express

Kommit hem från helgen hos älsklings rasmus! Gud vad roligt det har varit men rätt skönt att komma hem och mysa med Tornado också!  Mycket öl har det blivit, men ändå väldigt lugnt :) för jag är väl alltid lugn.... eller hur? ;)
Iaf så får vi se om jag eventuellt åker iväg igen men denna gång till övik i helgen och kanske umgås med min kära Anna-Karin! ;) Beror lite grann på..men vi får se! Vi hörs mer imorgon mina ögon håller på att slockna godnatt!


LITEN BILD BOMB FRÅN HELGEN, även om jag tyvärr int tog så mycket bilder!
är systemet stängt får man nöja sig med 3,5 ;)
Gick en prommenad med min bästa Tornado, å mötte Johanna och Natali! Det va fan inte igår... trevlig vare! :)
Mys med Tornado på söndags kvällen i solnedgången!

4 kommentarer:

  1. Gu vilka fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Hahah men Jennifer:]]]Faan va ful jag var och mina pållar:]] ditt mongo:]<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihihihihih ;) NI var ju super snygga! <3

      Radera