onsdag 20 juni 2012

Längtar efter min c..  Vaknade just upp nu och ska käka frukost med mamma! Underbart, nu ska jag ta tag och göra någonting idag. Kanske fara och bada? Kanske sola näck? Kanske käka gräs? Plugga? Jaduuu vad jag gör får vi se, ska iaf börja dagen med en promenad med musik från min mobil sen blir det att plugga bort lite grann :) Ska ju läsa in massor med prov och saker och ting under sommaren + dubbla sommarjobb!  Så min sommar är ju fullbokad ändå rätt skönt och jag tror att jag kommer ha mycket plugglust när jag börjar och redan är igång liksom.


Bjuder på en film för att inlägget inte ska bli så tråkigt och ruttet HAHA lät så konstigt bara.
Men här kommer det! Ett filmklipp ifrån när jag gick med Tornado för att möta Natali efter vägen.
Ha en super bra dag, skriver ikväll någon gång så ni vet att jag fortfarande lever och då kanske ni får veta hur min dag blev trots allt ;) kramkramJW


Tornado ;) 

1 kommentar: