tisdag 19 juni 2012

GODNATTTTTTTTTTTTT

Helt galet klockan är bara 22.36 och jag är redan så fruktansvärt trött... Ögonen bara vill slockna igen men jag bjuder på ett inlägg innan jag verkligen släcker ner och somnar.

Kom en ny ponnyridare idag och tjejen var lite halvrädd och tyckte allting var lite pinsamt i stallet... Frågade henne om hon ville klappa hästen men då sa hon bara "du får" haha.
Men shit, things när vi kom ner till ridhuset och skulle börja då sa hon bara rätt ut: 
MAMMAAAAAAAAAAAAA LYFT UPP MIG NU!!!!!

Så på hästryggen blev den lilla tjejen dubbelt så stor och dubbelt så modig, vet inte varför men jag börjar gilla barn mer och mer tycker verkligen om att jobba med gamlingar eller barn! Alltså att ta hand om folk... (polis ;) ) Håhå jaja.... 

Shiit vad jag ändrat min header idag också, ni som besöker har nog sett det haha, fick lite beslut ångest men nu är den iaf färdig, kommer ändra den när jag får bättre bilder på mina 2 älsklingar.
Längtar tills det är 1 juni så oerhört mycket, men det är en lång väg hit men den har nu startat så jag berättar mer och kommer ut med hela saken om folk inte fattar än ;) Kramar på er nu ska jag äntligen sova godnatt! :)

2 kommentarer:

  1. Du mena 1Juli va?:] Är det då det händer?!?!:D Jag vet ju vad det e du menar med C thihihi!:]

    SvaraRadera
  2. Japp menade 1 juli ;) hihihihih yes du får komma och kolla på honom då ;)

    SvaraRadera