torsdag 28 juni 2012

MOT GÄVLE

Tjabba Labba, Blev inget inlägg igår med filmerna tyvärr ;( då mobilen inte ville koppla sig med datorn så he blev svårt, så jag lägger ut dem när jag kommer hem på söndag!.. :) Nu har jag packat finkan med täcket som Cupido ska få ha ifall att han är ngn som fryser annars får han gott åh väl stå utan. Grimmor, grimskaft, 2 täcken, Lindor + Paddar, vattenhink och andra bra saker är också med :) Längtar verkligen super mycket efter honom och ska ägna en hel del tid till honom i början så jag lär känna honom. Tror att smeknamnet ändå kommer att bli Cuppe, eftersom att Ido liknar Ior för mycket :D Ingen som har ett bättre förslag? Men jag tror ändå jag tar Cuppe faktiskt..
Aboslut, visst kan jag det, det fixas nog på Söndag/Måndag kväll!  Så håll utkik då:)


Resan blir som följande att vi åker först raka vägen ner till gävle och hälsar på honom, kanske få prova rida honom vet inte men iaf hälsa på honom i boxen och få krama och fota honom. Lämnar transporten där. Sen åker vi till LR konventet i sthlm och är där tills på söndag när åker vi tillbaka gävle och hämtar hem Cupdio och åker sen hemåt! :)


Det var nog allt, allting är nu packat och jag ska dubbel kolla så att jag har med mig alla sakerna, kramar på er allihopa så hörs vi på söndag då jag är tillbaka igen! KramkramJW
 MOT GÄVLE.. ;)
 Fina C :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar