onsdag 27 juni 2012

Blivit lite hit och dit, uppdaterar nu men sedan kommer det dröja tills på söndag innan nästan vanliga inlägg kommer och för att underhålla bloggen lägger jag upp tidsinställda inlägg och hoppas på att det ska fungera!  Nu får det bli ett snabbt inlägg, har mycket att fixa, plockat fram alla saker till Cupido som han ska få ha på sig och dessutom damsugat. Nu blir det till att fara ut på en avslappnings tur vid älven med Tess så hon får röra på sig ännu mer och försöka bli frisk!
Vi hörs mer ikväll då jag kommer bjuda på videofilmer från när min underbara Ponnyridnings Maja var här och ponnyred igår, barbacka igen!!!!!!!  More later, KramkramJW





Saknar mina bästa vänner Chrille muren, Maria Johansson + Robin Häggström!http://www.youtube.com/watch?v=tZg8QuLg-sg

2 kommentarer:

  1. Kan du inte göra en presentation av Cupido och Tornado, med bilder, film osv?
    Jag har inte läst din blogg så länge men jag är jättenyfiken speciellt på Tornado då jag tycker han ser urläcker ut, vill gärna se mer av honom på bloggen!
    Kan du inte skriva lite hur du tänker kring hantering och inrdning av unghästar då du är mitt i det just nu?
    Underbart att gå in och läsa din blogg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan, vem sandra? :) Vilken trevlig kommentar iaf, super glad blev jag! Någon som tycker till, sånt gillas! Absolut det fixar jag, håll koll så kommer det förr eller senare ett sånt inlägg. :) kramkramJW

      Radera