torsdag 21 juni 2012

young homie what you trippin on

Då blir det såhär, åker till övik imorgon med tåg som går kring 11 ifrån stationen som ligger mitt i stan kommer hem på söndag, efter det åker jag nästan i början av veckan som kommer. Förmodligen ner till gävle och sedan vidare till sthlm med mamma och sen kommer vi hem på söndag efter hela den veckan beror lite på hur allting går ihop, slutligen iaf står vi hemma på gården den 1 juli igen med min nya storhäst Cupido! :)


Ikväll har inte alls mycket gjorts blev lite missförstond hit och dit... men min coola ponnyridnings maja har ikväll ridit och travat på cheyenne barbacka. Även galopperat flera flera varv med sadel!
Duktiga maja som gör mig sååååååååå glad! Vi hörs imorn, skriver ett kort inlägg innan jag far.

Saknar R, + min underbart fina vän Chrille muren och Robin Häggström!


Kvällens sköna låt, som tyvärr får mig att tänka på lite olika saker, men låten i sig är otroligt skön och väldigt avslappnande för mig.
nattinatti

1 kommentar: