tisdag 3 juli 2012

Blir tårögd av min fina!

Nu skriver jag innan jag blir så trött att jag bara slumrar så som det brukar bli. 
Min Cupido är helt underbar och jag blir nästan gråt färdig när jag rider honom och framför allt när jag ska skriva ner det för då tänker jag på känslan igen, den är den finaste hästen jag hittentill haft, det är så sjukt att det nästan är obeskrivligt. Folk tycker jaja alla hästar är väl fina på något sätt, men den är som otroligt hur perfekt han är för mig och jag trivs sååå bra med honom :)
För att han är så cool lugn och totalt o brydd i allting annat än mig och arbete, han är så glad och positiv, och han tycker verkligen om att bli ompysslad och älskar att få beröm! Kommer i hagen gör han, sen drar han något gnägg samtidigt och det är också jätte mysigt när han gör så!
Tusen tack till Lotta på Stall Västerbo! http://www.stallvasterbo.com/

Mejlade faktiskt en polis i sthlm här om dagen och frågade hur det är att vara polis, hur han trivs och om han kunde svara på lite frågor osv. Ska bli intressant, nu väntar jag med  stor spänning i hjärtat på svar ;)
Imorgon är det jobb som gäller, ska jobba hos Inga, kommer att få Rida, sko hästar, mocka, måla, köra hästar och hjälpa till med myckt annat! kramkramJW


Saknar älsking, tur att vi kmr ses snart! :)

4 kommentarer:

  1. Jennifer, det låter helt underbart!! Jag blir tårögd av att läsa :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh naw vad gulligt att jag skriver så du blir tårögd, jag skrev faktiskt rakt från hjärtat så som det kändes! :D Du ska veta det är helt underbart vilken häst jag har köpt, älskar honom! kramkramJW

      Radera
  2. Jätte kul att läsa att du tycker om honom och attni trivs ihop. Han är verkligen jätte fin <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är verkligen verkligen den bästa :) <3

      Radera