onsdag 4 juli 2012

JOBB DAG, NUMBER 1

Hej Satte upp en ny sak på brevlådan igår, så nu står det Stall Strandgården på våran brevlåda! Tidigare stod det ingenting alls, det var bara helt tomt. Men nu sitter den inplastade lappen där! :)


Moppen vägrar fortfarande fungera, har ingen aning vad saken heter som inte fungerar.. men det har någonting med bensin saken att göra iaf, och dessutom gick det inte köpa en ny sån i stan heller? hoppas verkligen det finns på Moped Shoppen i Vännäs annars bryter jag ihop!

Håller på att göra mat som jag ska ha som lunch hos Inga idag, har hunnit städa lite men när makaronerna snart är färdiga så ska jag ut till Cupido och pussa på honom en snabbis och ge honom hö innan jag blir hämtad vid 10 :) ska bli otroligt roligt och intressant idag, skulle få följa med Inga när hon far iväg och skor till att börja med. När jag kommer hem ska jag rida cupido och Pia ska kolla på och kolla lite. En dressyrtränare så det ska bli intressant att höra lite ord från henne!  :)

Nu kör vi och hoppas den här dagen blir lyckad kramkramJW


Ser ut såhär idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar