torsdag 5 juli 2012

Brist på bilderrrr

Det är så synd att den här mobilen jag använder inte går att få in bilder på datorn, sladden mellan fungerar och anslutningen men datorn hittar inte telefonen... så det sög! Imorgon blir det en snabbis förbi vännäsdagarna, ska även träffa väldigt många  bekanta wiiiiiihoooo! Sen få köpa en ny begandad mobil av Amanda Jonsson och lämna tillbaka Linns Sony Ericsson-xperia :)


Imorgon Lör 7 Juli, blir det LR Health and Beauty visning med sjukt bra produkter på backens församlings gård klockan 10-14!!!! Kom dit vett ja ;)


Cupido var underbar idag runt byn och i ridhuset och ännu en tår föll från min kind när jag stod och tog av honom sakerna i stallet, tänk att det kan finnas så fina underbart betydelsefulla djur som kan få en så otroligt motiverad och glad och få känna varma glada känslor i kroppen bara utav att jag röra vid honom och kolla på honom och att få samarbeta med honom. Älskar när han kommer med mulen som han alltid gör bakom nacken!  Ja shiiit, får gåshud av att skriva det här! :)


Har varit och nattat honom i hagen, han tyckte inte alls om myggen ikväll så jag ställde in honom en stund inne i spiltan inne, där har han det bra. Han är verkligen en häst som älskar att stå inne det märks! :)


Har otroligt mycket brist på bilder nu, ska se om jag kan
 försöka spara ihop till en 400-500krs kamera eller någonting! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar