torsdag 5 juli 2012

giv me giv me GIV ME WATER

Hejsvejs, just vaknat slumrade verkligen djupt igår. Inge jobb idag, tar mig ingenstanns med moppen. Sen har vattnet har gått sönder här hemma, kan inte duscha inte laga mat, inte tvätta händerna, jaaa.. inte mycket som inte går just nu! Känner mig som en grott människa.


Kan berätta att i helgen fyller min kära pappa år, så han ska firas ordentligt och sebbe (lillebror) kommer inte att vara där blir,så då rätt skönt både för mig och pappa så blir nog gänget där och jan och alla. Rasmus hänger med dit till söndag kväll! Blir nog enormt trevligt med cowboy middag, grillning och massa skratt och prat och musik och sådär! :)


Nu ska jag ut och rida Cupido vi hörs ikv då vattnet kanske börjat fungera? vem det. håll tummarna!
Tänk att vi är så beroende haaaaaaa? ;)

2 kommentarer:

  1. Mer filmer på dig och C!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut det ska jag väl kunna fixa, kommer isf på söndag eller nästa vecka nån gång eftersom att mamma måste filma och jag far bort i helgen. ;)

      Radera